خرید و قیمت تلویزیون سونی 75x80j اندازه 75 اینچ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تازه ترین اطلاعات تخصصی فناوری و کامپیوتر را در این مجله خبری بیابید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار تخصصی فناوری و کامپیوتر و آدرس hamedan-creative-speaker.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 142
:: بازدید ماه : 142
:: بازدید سال : 258
:: بازدید کلی : 1066

RSS

Powered By
loxblog.Com

تازه ترین اطلاعات تخصصی فناوری و کامپیوتر را در این مجله خبری بیابید

خرید و قیمت تلویزیون سونی 75x80j اندازه 75 اینچ
سه شنبه 30 آذر 1400 ساعت 11:32 | بازدید : 95 | نوشته ‌شده به دست Paul | ( نظرات )

تلویزیون سونی X80j براویا 50 55 65 75 اینچ 55x80j مدل 2021 X8000j ︎ ویدیو 75x80j

دوزین کالا تمام تلاشش را کرده است تا با یک کیفیت تصویر فوق العاده خواسته کاربران خود را تامین کند. به این صورت که ما هیچ وجهی به عنوان بیعانه دریافت نمیکنیم و شما مشتریان محترم پس از ارسال و اطمینان از صحت و سلامت و گارانتی محصول مبلغ را پرداخت میکنید. کاربر می‌تواند با جست و جوی محتوای خود در فروشگاه گوگل پلی دنیایی از مطالب و محتوای مرتبط با جست و جوی خود را مشاهده کند. هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

X80j یک تلویزیون هوشمند

از بررسی مشخصات تفاوت های زیادی وجود ندارد و به نظر می رسد که سونی تصمیم گرفته است که موارد را در انتهای عملکرد مشابه نگه دارد. تلويزيون سوني 75X80J با توجه به اینکه یک محصول کم هزینه بوده است ، مورد خوبی است ، بنابراین ما کنجکاو شدیم ببینیم آیا X80J در یک نکته خاص بهبود یافته است یا مشابه همان موارد قبل است. به منظور کنترل یکپارچه تلویزیون سونی توسط الکسا، از دستگاهی که الکسا روی آن فعال است میتوانید استفاده کنید.

با الکسا شما میتوانید تلویزیون را روشن کنید، کانال را عوض کنید، صدا را زیاد یا کم کنید و موارد دیگر که به سادگی با این برنامه قابل انجام است. به روی کاناپه یا مبل راحتی تان بنشینید و تجربه بصری جذابی را داشته باشید. فناوری منحصر به فرد "بهینه سازی محیطی" اختصاصی سونی به همراه "حسگر نور" و "کالیبراسیون خودکار صدا" به طور خودکار تصاویر و صدا متناسب با محیط را تنظیم میکند.

در این قسمت، فقط در مورد کیفیت تصویر آن بحث می کنیم و سایر قابلیت ها را در پایین برای شما شرح می دهیم تا با این تلویزیون فوق العاده بیشتر آشنا شوید و خریدی راحت و مطمئن داشته باشید. تلویزیون 75X80J از رزولوشن 2160x3840 پیکسل بهره می برد که همین موضوع خود به تنهایی باعث می شود تا کیفیت تصویر فوق العاده ای داشته باشد. سونی درتلویزیون 75 اینچ سونیX8000J از فناوری ها و قابلیت های بی شماری استفاده کرده است تا کیفیت تصویر را بسیار بالاتر از چیزی که شما انتظار دارید عرصه کند. تلویزیونX8000Jدارای کیفیت تصویر 4K و نور پس زمینه Direct LED است که نور تصویر زمینه را به صورت یکنواخت پخش می کند.

تجربه دیدار و کیفیتی زیبا با تلویزیون 2021 سونی X8000j

عنوان مشخصی را تنها با گفتن آن میتوانید بیابید و به طور گسترده تری برای دریافت پیشنهاد های گوگل❸ به سادگی میتوانید بگویید که " برنامه های تلویزیونی ماجراجویی علمی تخیلی را به من نشان بده" و لیست پیشنهاد ها به شما نمایش داده خواهد شد. Google TV- بیش از 700 هزار فیلم سینمایی و سریال های تلویزیونی به روز همچنین لایو تی وی را تماشا کنید. گوگل تی وی محتوای مورد علاقه شما را ازاپلیکیشن های ویدیویی مورد استفاده شما و همچنین اشتراکات یوتیوب جمع آوری میکند سپس آن ها را صرفا برای شما مرتب و دسته بندی میکند.

محتوای مورد علاقه تان را میتوانید از نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، دیزنی پلاس، یوتیوب، اپلیکیشن اپل تی وی و غیره تماشا کنید. یکی از محصولات 2021 این برند میباشد که با طراحی جذاب و کارای بالایی وارد بازار های جهانی شد و توانست طرف داران زیادی را به خود جذب کند. سونی از بلندگوهای X-Balanced و Bass Reflex در تلویزیون X8000J استفاده کرده است که به پخش صدای با کیفیت و همچنین کاهش ضخامت تلویزیون کمک بسزایی کرده است.

تلویزیون سونی 55 اینچ 55x85j

علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا، تلویزیون X8000J از صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز برخوردار است. به کمک فناوری Dolby Atmos صداها از همه جهات پخش شده که بر گیرایی محتوای ارائه شده بسیار اهمیت دارد. بلندگوهای این محصول توان خروجی 10 وات را دارند که این تلویزیون در مجموع از توان خروجی 20 وات بهره مند است.

تنظیم خودکار با نور محیط

این تلویزیون هوشمند دارای سنسورهای متعددی است که امکانات حیرت انگیزی را برای شما فراهم می‌کند. پس همه چیز به صورت خودکار و متناسب با محیطی که در آن تلویزیون را تماشا می‌کنید تنظیم خواهد شد. شرکت سونی برای تلویزیون 75X80J یک سنسور تشخیص میزان نور محیط را تعبیه نموده است. کار این سنسور بدین صورت است که که با اسکن محیط و تشخیص میزان روشنایی محیط، روشنایی تلویزیون را متناسب با آن تنظیم می‌نماید. به کمک این سنسور میزان روشنایی تلویزیون در بهترین حالت ممکن بهینه شده و تلویزیون بالاترین بازده ممکن را خواهد داشت.

X80J از هیچ فناوری زاویه دید گسترده ای برخوردار نیست که به طور بالقوه بتواند عملکرد آن را حتی بیشتر از این لحاظ بهبود بخشد اما برای تلویزیون LCD بسیار خوب است. OLED خوب نیست اما هیچ تلویزیون LCD نمی تواند این کار را انجام دهد حتی با استفاده از یک لایه اضافه شده که برای بهبود این مورد استفاده می شود. سری تلویزیون سونی سال 2021 از تواناترین ،سریع ترین و هوشمندترین مجموعه تلویزیونی است که تا به حال ژاپن یا عرضه کرده است(حتی در مقایسه با سایر برندها).

کیفیت خیره کننده ۴K تلویزیون سونی در کنار فناوری‌هایی همچونX-Reality ™ PRO، چهره واقعی خود را نشان می‌دهد. به عبارتی این تکنولوژی با تجزیه و تحلیل محتویات، جزئیات را به صورت کامل نشان می‌دهد. همچنین این فناوری هر پیکسل را با قدرت بسیار بالایی پردازش می‌کند و بافت،کنتراست و رنگ، را با تجزیه و تحلیل کردن دقیق، با وضوح فوق العاده ارائه می‌دهد.

تکنولوژی افزایش وضوح ۴K X-Reality™ PRO راه حلی مناسب برای مبارزه با کیفیت پایین صحنه‌ها است که سونی درتلویزیون سونی از آن استفاده کرده است. با کمک این فناوری ارتقاء دهنده وضوح هر محتوای قدیمی بالا می‌رود و به نزدیکی وضوح ۴K می‌رسد. این تلویزیون یک گزینه واقعا عالی و مناسب برای بازی‌ها است زیرا دارای زمان... با صدای تویترهای موقعیت یاب در این تلویزیون LED آرایه BRAVIA XR ، صدا دقیقاً با آنچه روی صفحه است مطابقت دارد تا تجربه ای کاملا غوطه ور داشته باشید.

فناوری ارتقا X XR 4K از مقدار زیادی داده استفاده می کند، تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند، جزئیات ظریف را تولید می کند، تصاویر را با کیفیت نزدیک به 4K ارتقا می دهد تا از طبیعی ترین محتوای سرگرمی لذت ببرید. شما هنوز اساساً از Android TV استفاده می کنید اما برای ایجاد UI از نظر ظاهری و عملکرد ، لایه اضافی Google TV در بالای آن وجود دارد. تلویزیون های 2021 سونی که از Google TV استفاده می کنند هسته اصلی آنها آخرین Android TV 10.0 است اما صفحه اصلی به دلیل لایه جدید Google TV کاملاً تغییر کرده است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تلویزیون سونی ارزان , تلویزیون سونی 75x90j , سایت تلویزیون سونی , تلویزیون سونی 50x80j , تلویزیون سونی 75x9500h , تلویزیون سونی 65x85j , تلویزیون سونی x85j , تلویزیون سونی a9h , قیمت تلویزیون سونی 75X8000J , خرید تلویزیون سونی 75X80J ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: